FANDOM

Vorkommen: HiSec, LowSec
Angel Cartel.jpg

Angel Logo

Erlaubte Schiffe: Frigates und kleiner
Typ: Combat Site (Komplex)
Deutscher Titel: Bio-Farm unter Minmatar-Vertrag

Popup: Somewhat surprisingly, the Angel Cartel contracted the building of experimental celestial biofarms from the Minmatar Republic. Clouds made of organic dust and water-based asteroids make this experiment possible.

DED Threat Assessment: 1 of 10

Erster AbschnittBearbeiten

MinmatarContractedBio-Farm.jpg

Minmatar Contracted Bio-Farm 1

Popup: Ironically, slave trade is rampant in this Minmatar contracted biodome complex. Thorak is a ruthless businessman-turned-politician, and his future in the galactic political arena looks bright.

Gegner

  • 22-23 Frigates (Gistii Hijacker/Rogue)

Die Struktur Thorak's Biodome Garden innerhalb des Geästs beinhaltet ein 1st Tier Overseer's Personal Effects (11.000 ISK) und Thorak's Private Key. Der Chip wird benötigt, um das Beschleunigunsgtor in den nächsten Abschnitt durchfliegen zu können, er wird dabei verbraucht.

Folgende Strukturen lassen bei Abschuss jeweils einen Container mit etwas Munition liegen: Container for Fresh Goods, Fuel Silo, Organic Storage Silo, Waste Silo

Blitz: Man muss kein Schiff abschiessen. Es reicht wenn man die Thorak's Biodome Garden abschiesst, die Beute entnimmt und damit durchs Tor fliegt.

Zweiter AbschnittBearbeiten

MinmatarContractedBio-Farm2.jpg

Minmatar Contracted Bio-Farm 2

Popup:
A major blow was dealt to an otherwise successful energy pooling operation when a meteor shower pummeled the control bridge to pieces. Reports indicate that Orfus, the CEO of the the self-titled galactic repair corporation, agreed to fix it for the troubled energy contractor in return for huge stakes in the eventual profits.

Gegner

  • 24 Frigates (Gistii Hijacker/Rogue)

Im Wrackcontainer des Oofus's Repair Shop befindet sich ein 2nd Tier Overseer's Personal Effects (20.000 ISK).

Die beiden Fuel Silos und das Mineral Silo lassen bei Abschuss jeweils einen Container mit etwas Munition liegen.

Blitz: Man muss kein Schiff abschiessen. Es reicht wenn man die Oofu's Repair Shop abschiesst, die Beute entnimmt und dann rauswarpt.

Auch bei FANDOM

Zufälliges Wiki